Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Reklama płynie prosto z serca. Sekret natchnionego marketingu

tytuł polski: Reklama płynie prosto z serca. Sekret natchnionego marketingu
tytuł oryginalny: Inspired Marketing!: The Astonishing Fun New Way to Create More Profits for Your Business by Following Your Heart
autor: Craig Perrine, Joe Vitale
tłumaczenie: Arkadiusz Romanek
data publikacji: 14.08.2012
ISBN: 978-83-246-5893-0
EAN: 9788324658930
format: A5
ilość stron: 264
okładka: miękka

Inspired Marketing!: The Astonishing Fun New Way to Create More Profits for Your Business by Following Your Heart

Craig Perrine , Joe Vitale

Oszczędzasz: 7,80 zł
Cena: 31,20 zł
produkt dostępny

Tłumaczenie: Arkadiusz Romanek

Marketing

Rynkowa potęga marzeń

  • Zapomnij o zgranych do cna definicjach i zasadach marketingu
  • Odkryj moc nieświadomego umysłu - twórz natchnione oferty i kreacje reklamowe
  • Snuj hipnotyczne historie, angażujące uwagę odbiorców
  • Rób to, czego się boisz, a pieniądze same znajdą do Ciebie drogę

Wszystko, co robisz z sercem, z przekonaniem, że jest właściwe, daje stukrotnie większe korzyści niż działania wykonywane z przyzwyczajenia lub chęci zysku.

Przesłanie tej książki można streścić w powyższym zdaniu. Myślisz, że to banał? Nieprawda! Wystarczy, że postarasz się odszukać w pamięci dzień, w którym ostatni raz zdarzyło Ci się iść do pracy z podobną myślą. Kiedy tworzyłeś ofertę handlową z pasji, a nie chęci szybkiego zarobku? Odpowiedz sobie na pytanie, czy kochasz swoją pracę, a pieniądze są tylko dodatkowym bonusem, czy raczej kochasz pieniądze, a pracę traktujesz jak najnudniejszy sposób na ich zdobywanie? Jeśli skłaniasz się ku drugiej opcji, sięgnij po tę książkę - przypomnij sobie, ile radości daje pełne zaangażowanie w pracę. A zyski? Przyjdą same!

Klienci są zmęczeni, znudzeni lub zwyczajnie znieczuleni na sztampowe przekazy reklamowe, jakie otaczają ich ze wszystkich stron. Przytłoczeni "chwytami marketingowymi" ludzie przestają dostrzegać wysiłki promocyjne producentów. Jak zatem przebić się przez ten zgiełk i dotrzeć do serc odbiorców? Odpowiedź znajdziesz w niniejszej książce.

Książka skutecznie łączy w sobie proces sprzedaży z czymś głębszym - czymś, za co odpowiadają siły potężniejsze niż popyt i podaż. W cyfrowym i syntetycznym świecie sztuczności i manipulacji natchniony marketing będzie jak powiew świeżego powietrza.

  • Techniki marketingu oparte na zdrowym rozsądku i... twórczym natchnieniu.
  • Ogromne dochody bez nadużyć, wzbudzania lęku czy manipulacji odbiorcą.
  • Potrójna wygrana - wygrywasz Ty, klient i producent.
  • Sukces, którego źródłem są autentyczność, entuzjazm i podszepty serca.
  • Entuzjazm, autentyczność i błyskotliwe pomysły.