Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: ROI król oszustów

tytuł polski: NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: ROI król oszustów
tytuł oryginalny: NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: ROI król oszustów
data publikacji: 11.07.2012
ISBN: 9788376805887
EAN: 9788376805887
ilość stron: 13
okładka: miękka

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: ROI król oszustów

Cena: 1,99 zł
produkt dostępny
E-biznes | Marketing | Public Relations | Social Media

Dyskusja o tym, jak mierzyć skuteczność działań w mediach społecznościowych, zapoczątkowana artykułem w Forbesie, według jednych jak w soczewce pokazała obiektywną trudność pomiaru efektywności działań w Social Media, według innych stała się inspiracją do własnych poszukiwań skutecznych metod komunikacji w nowych mediach oraz wyceny tych działań.


Eryk Mistewicz - polski doradca polityczny, twórca strategii marketingu narracyjnego. Studiował zarządzanie kryzysowe i marketing polityczny w Ecole Supérieure des Sciences Commerciale dAngers we Francji. Laureat najważniejszej nagrody polskich mediów - Polskiego Pulitzera, Nagrody Głównej SDP. W latach 1998 i 1999 obserwator Międzynarodowego Festiwalu Reklamy "Cannes Lions" w Cannes. Pracuje z osobami publicznymi, firmami, instytucjami i partiami politycznymi w Polsce i we Francji. Promuje na polskim rynku komunikacyjne narzędzia świata 2.0. Stale współpracuje z miesięcznikiem "Forbes", tygodnikiem "Uważam Rze", dziennikiem "Rzeczpospolita", komentuje w TVN24, TVP, Polsat News. Jego komentarze i analizy strategii komunikacyjnych znajdziemy także w "Le Monde", "L"Express", "Financial Times", "Le Point", "La Croix", "L"Atlantico". W roku 2010 napisał - wspólnie z Michałem Karnowskim - książkę pt. Anatomia władzy o zmianach w świecie mediów, marketingu, PR i polityki.

www.marketingnarracyjny.pl