Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Co mogą zrobić dziennikarze, aby uratować dziennikarstwo?

tytuł polski: NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Co mogą zrobić dziennikarze, aby uratować dziennikarstwo?
tytuł oryginalny: NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Co mogą zrobić dziennikarze, aby uratować dziennikarstwo?
data publikacji: 11.07.2012
ISBN: 9788376805740
EAN: 9788376805740
ilość stron: 6
okładka: miękka

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Co mogą zrobić dziennikarze, aby uratować dziennikarstwo?

Cena: 1,99 zł
produkt dostępny
E-biznes | Komunikacja i negocjacje | Marketing | Public Relations | Social Media

Jeden z najciekawszych tekstów o współczesnym dziennikarstwie wyszedł spod pióra Howarda Owensa, autora cenionego serwisu o dziennikarstwie internetowym. Warto przeczytać, jak dziennikarze w zmieniającym się świecie mogą zachować swój zawód, wykonując go wciąż z pasją i przekonaniem.


Eryk Mistewicz - polski doradca polityczny, twórca strategii marketingu narracyjnego. Studiował zarządzanie kryzysowe i marketing polityczny w Ecole Supérieure des Sciences Commerciale dAngers we Francji. Laureat najważniejszej nagrody polskich mediów - Polskiego Pulitzera, Nagrody Głównej SDP. W latach 1998 i 1999 obserwator Międzynarodowego Festiwalu Reklamy "Cannes Lions" w Cannes. Pracuje z osobami publicznymi, firmami, instytucjami i partiami politycznymi w Polsce i we Francji. Promuje na polskim rynku komunikacyjne narzędzia świata 2.0. Stale współpracuje z miesięcznikiem "Forbes", tygodnikiem "Uważam Rze", dziennikiem "Rzeczpospolita", komentuje w TVN24, TVP, Polsat News. Jego komentarze i analizy strategii komunikacyjnych znajdziemy także w "Le Monde", "L"Express", "Financial Times", "Le Point", "La Croix", "L"Atlantico". W roku 2010 napisał - wspólnie z Michałem Karnowskim - książkę pt. Anatomia władzy o zmianach w świecie mediów, marketingu, PR i polityki.

www.marketingnarracyjny.pl