Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza

tytuł polski: NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza
tytuł oryginalny: NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza
data publikacji: 09.07.2012
ISBN: 9788376805696
EAN: 9788376805696
format: 180x255
ilość stron: 216
okładka: miękka

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza

Cena: 19,95 zł
produkt dostępny
E-biznes | Marketing | Public Relations | Social Media

Ludzie reklamy, marketingu, PR przyznają: wszystko, co poznaliśmy dotąd, już nie działa.

Świat przyspieszył, a człowiek został taki sam. W "Nowych Mediach" będziemy publikowali prace naukowców badających sposób funkcjonowania naszego mózgu; mózgu podległego ciągłemu bombardowaniu informacjami, doświadczającego multitaskingu - jednoczesnego przetwarzaniu sygnałów z wielu źródeł, starającego się dostosować do zmian w masowej komunikacji. Będziemy poszukiwali odpowiedzi na pytanie o skuteczne w tej sytuacji techniki edukacji, marketingu, reklamy, komunikacji masowej.

Do kupienia również oddzielne artykuły:

  • Debata: Zmiana 2.0, Jorgen BANG-JENSEN, Tomasz CZECHOWICZ, Beata MOŃKA, Eryk MISTEWICZ, Cezary SMORSZCZEWSKI, Zygmunt SOLORZ-ŻAK
  • Bezmarketing, Scott STRATTEN
  • Twitter użyteczne narzędzie osiągania swoich celów, Radosław SIKORSKI
  • Dziesięć mitów Twittera, Eryk MISTEWICZ
  • Co mogą zrobić dziennikarze, aby uratować dziennikarstwo?, Howard OWENS
  • Tłum nigdy nie będzie mądrzejszy od jednostki, Jarosław KUŹNIAR
  • Dziennikarstwo przetrwa, Dariusz ROSIAK
  • Może są straszni, ale są Tobie potrzebni, Sławomir JASTRZĘBOWSKI
  • Prawo do czytania, Richard STALLMAN
  • Autorze! Wydaj się sam!, Piotr LIPIŃSKI
  • Moja muzyka nie zna granic, Igor LIPIŃSKI
  • Jak zmienia się telewizja, Andrzej GODLEWSKI
  • "Milczenie jest integralną częścią komunikacji", PAPIEŻ BENEDYKT XVI
  • Pochwała nieracjonalności, Dan ARIELY
  • TED w 18 minut zmieniamy świat, Edi PYREK
  • Czas na rytualizację marek?, Marek STANISZEWSKI
  • Marketing w IT: ciągła zmiana, Łukasz ŚWIĄTEK
  • Kto jest w sieci liderem opinii?, Jean-Paul OURY
  • ROI król oszustów, Eryk MISTEWICZ, Norbert KILEN, Mirek POŁYNIAK, Michał GÓRECKI, Michał GĄSIOR, Anna MIOTK, Marek STANISZEWSKI
  • Jak skutecznie komunikować najtrudniejsze reformy?, Thierry SAUSSEZ
  • Debata: Jak wygrać wybory?, Sébastien COUDERC, Arnaud DASSIER, Igor MINTUSOW, Eryk MISTEWICZ, Mark PURSEY
  • Debata, która rozstrzygnęła o przyszłości Polski, Jacques SEGUELA
  • O polskie Wembley, Jerzy MIKUŁOWSKI-POMORSKI
  • Hagada siła opowieści, profesor Waldemar CHROSTOWSKI, rozmawia Filip MEMCHES
  • Story, czyli opowieść tubylców australijskich o sobie i świecie, w którym żyją, Teresa PODEMSKA-ABT
  • Jak być kreatywnym?, Michael MICHALKO
  • Warto przeczytać

Eryk Mistewicz - polski doradca polityczny, twórca strategii marketingu narracyjnego. Studiował zarządzanie kryzysowe i marketing polityczny w Ecole Supérieure des Sciences Commerciale d...Angers we Francji. Laureat najważniejszej nagrody polskich mediów - Polskiego Pulitzera, Nagrody Głównej SDP. W latach 1998 i 1999 obserwator Międzynarodowego Festiwalu Reklamy "Cannes Lions" w Cannes. Pracuje z osobami publicznymi, firmami, instytucjami i partiami politycznymi w Polsce i we Francji. Promuje na polskim rynku komunikacyjne narzędzia świata 2.0. Stale współpracuje z miesięcznikiem "Forbes", tygodnikiem "Uważam Rze", dziennikiem "Rzeczpospolita", komentuje w TVN24, TVP, Polsat News. Jego komentarze i analizy strategii komunikacyjnych znajdziemy także w "Le Monde", "L"Express", "Financial Times", "Le Point", "La Croix", "L"Atlantico". W roku 2010 napisał - wspólnie z Michałem Karnowskim - książkę pt. Anatomia władzy o zmianach w świecie mediów, marketingu, PR i polityki.

www.marketingnarracyjny.pl


Strona wydawcy: http://www.operon.pl/nowemedia