Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Współbrzmienie. Znajdź wspólny język z odbiorcami Twojej prezentacji

tytuł polski: Współbrzmienie. Znajdź wspólny język z odbiorcami Twojej prezentacji
tytuł oryginalny: Resonate: Present Visual Stories that Transform Audiences
autor: Nancy Duarte
tłumaczenie: Maksymilian Gutowski
data publikacji: 28.03.2012
ISBN: 978-83-246-4843-6
EAN: 9788324648436
format: 230x230
ilość stron: 264
okładka: miękka

Resonate: Present Visual Stories that Transform Audiences

Nancy Duarte

Oszczędzasz: 13,80 zł
Cena: 55,20 zł
produkt dostępny

Tłumaczenie: Maksymilian Gutowski

Kompetencje osobiste

Współbrzmienie. Znajdź wspólny język z odbiorcami Twojej prezentacji

Napisanie książki o efektywnej i inspirującej komunikacji jest nie lada wyzwaniem, skoro takie dzieło musi uosabiać to, co propaguje. Nancy Duarte w zupełności się to udało. Fascynująca. Przekonująca. Do cna praktyczna. Ta książka to skarb!
Patrick Lencioni

Mało kto wzbudza we mnie takie zainteresowanie, jak świetny mówca. Zawsze chciałem być kimś takim, od czasu, kiedy ubiegałem się o funkcję przewodniczącego w siódmej klasie podstawówki. Choć zaszedłem daleko od tamtego czasu, nigdy do końca nie rozumiałem, co to znaczy być światowej klasy mówca, dopóki nie przeczytałem Współbrzmienia Nancy Duarte. Przeczytaj tę książkę, wchłoń ją, wprowadź jej zasady w życie, a wkroczysz na drogę chwały wielkiego mówcy.
Ken Blanchard,
współautor książki Jednominutowy menedżer

Sprawność w snuciu opowieści, empatia i kreatywność leżą u podstaw komunikacji, nauki i rozwoju. Współbrzmienie uczy nas, jak odkryć w sobie i opanować te zdolności, aby wykorzystać je produktywnie i z pożytkiem.
Biz Stone,
współzałożyciel Twittera

Współbrzmienie zabierze Cię w fascynującą podróż przez planowanie i wygłaszanie naprawdę nietuzinkowych oraz pamiętnych prezentacji, które mogą nawet wpłynąć na losy świata. Każdy, kto pragnie zmieniać świat, musi koniecznie zapoznać się z tą książką. Po raz kolejny Nancy proponuje nam coś niesamowitego!
Garr Reynolds,
autor książek Zen prezentacji i Porywający preZENter

Twórz prezentacje, które jeszcze długo będą rozbrzmiewać w sercach Twojej publiczności

Na początku było słowo. Kiedy odkryto jego perswazyjną moc, słowo zawładnęło masową wyobraźnią. Nieco później za sprawą prezentacji multimedialnych zostało ono wyparte przez obraz. Wyobraź sobie jednak, że Twoim głównym narzędziem prezentacji nie jest komputer, ale Ty sam i Twój werbalny przekaz. Żadna inna forma komunikacji nie dorównuje potędze starannie dobranych i wypowiedzianych słów. Dorobek przedstawionych w tej książce wybitnych postaci jest tego najlepszym świadectwem. Dowiedz się, jak porwać publiczność - zawsze i wszędzie, nawet bez technicznych wspomagaczy.

Najwięksi mówcy potrafią wprowadzić publiczność w prawdziwy trans, oczarować ją i zdobyć jej niepodzielną uwagę. Jak to robią? Siła skutecznej prezentacji tkwi w doskonale poprowadzonej opowieści. Szybko przekonasz się, jak efektywna jest komunikacja biznesowa oparta na tej formie przekazu. Oryginalna i fascynująca książka Nancy Duarte pokaże Ci, jak przekształcić dowolną prezentację w porywającą przygodę. Odkryjesz, jak zrozumieć publiczność, opracować przekonującą treść i przeciągnąć wszystkich na swoją stronę. Prezentacja jest potężnym narzędziem perswazji, a koncepcje wyrażane w formie opowieści dodatkowo wzmacniają jej moc. Teraz będziesz mógł osiągnąć taką biegłość w dziedzinie prezentacji, jakiej pozazdrościłby Ci sam Arystoteles.

  • Jak tworzyć angażujące i aktywizujące publiczność prezentacje?
  • Jak wykorzystać mity i filmy do tworzenia fascynujących opowieści?
  • Jak docierać do różnego typu odbiorców wśród swoich słuchaczy?
  • Jak budować treści motywujące i unikać przekazów demotywujących?
  • Jak wykluczać szumy komunikacyjne oraz być blisko odbiorcy?
  • Jak budować wypowiedzi, by były pełne merytorycznie i przekonujące?
  • Jak wygłaszać prezentacje, które zmieniają świat?