Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Excel w biurze i nie tylko. Wydanie II

tytuł polski: Excel w biurze i nie tylko. Wydanie II
tytuł oryginalny: Excel w biurze i nie tylko. Wydanie II
data publikacji: 15.02.2012
ISBN: 978-83-246-4534-3
EAN: 9788324645343
format: 158x235
ilość stron: 400
okładka: miękka

Excel w biurze i nie tylko. Wydanie II

Oszczędzasz: 11,40 zł
Cena: 45,60 zł
produkt dostępny

Praktycznie i efektywnie wykorzystaj wszystkie możliwości Excela

  • Najpotrzebniejsze podstawy, czyli co trzeba wiedzieć, zanim zabierzesz się do pracy
  • Formuły i funkcje, czyli jak ułatwić sobie dokonywanie skomplikowanych obliczeń
  • Oferty, rachunki i listy obecności, czyli do czego warto używać Excela w firmie

Excel jako znakomity arkusz kalkulacyjny jest dziś w zasadzie niezbędny w każdym biurze. Może służyć do przeprowadzania miliona różnych operacji liczbowych, od prostych rachunków przychodów i rozchodów, przez obliczanie podatku, aż po wydawanie dowodów dostawy i zaświadczeń o zarobkach. Wystarczy przygotować odpowiednie arkusze i wprowadzić do nich dane, a potem można już cieszyć się wolnym czasem, zaoszczędzonym dzięki automatyzacji wielu żmudnych czynności. Jeśli to właśnie jest Twoim celem, trafiłeś na odpowiednią książkę.

"Excel w biurze i nie tylko" to podręcznik pomagający w opanowaniu Excela 2007 od podstaw po kwestie bardzo zaawansowane. Znajdziesz tu informacje na temat tworzenia, usuwania i dostosowywania nowych arkuszy czy skoroszytów, wprowadzania, edycji i formatowania danych, stosowania formuł i funkcji oraz sortowania i filtrowania danych. Nauczysz się tworzyć i wykorzystywać makra, wstawiać formanty, konstruować skoroszyty z wszelkimi danymi towarów, a także skoroszyty dotyczące rachunków czy zamówień. Dowiesz się, jak stworzyć listę obecności pracowników, wystawiać zaświadczenia o zatrudnieniu i używać danych z Excela do opracowania ofert cenowych czy katalogów.

  • Podstawowe informacje o obsłudze arkusza kalkulacyjnego
  • Podstawowe obiekty Excela
  • Wprowadzanie i formatowanie danych
  • Formuły i funkcje
  • Sortowanie i filtrowanie danych
  • Drukowanie
  • Makropolecenia - pierwszy krok w programowaniu
  • Zmiany zapisu wartości liczbowej na zapis słowny
  • Oferty cenowe i dowód dostawy
  • Rachunki, zamówienia i odsetki
  • Kalendarze i inne operacje na datach
  • Lista obecności
  • Zaświadczenie o zatrudnieniu i zarobkach

Wypróbuj Excel i uczyń swoją pracę znacznie łatwiejszą!