Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Siła motywacji - jak dopingować siebie i ludzi, z którymi pracujesz

tytuł polski: Siła motywacji - jak dopingować siebie i ludzi, z którymi pracujesz
tytuł oryginalny: Siła motywacji - jak dopingować siebie i ludzi, z którymi pracujesz
data publikacji: 01.02.2012
ISBN: 978-83-246-4570-1
EAN: 9788324645701
ilość stron: 200
okładka: miękka

Siła motywacji - jak dopingować siebie i ludzi, z którymi pracujesz

Oszczędzasz: 5,98 zł
Cena: 23,92 zł
produkt dostępny
Zasoby ludzkie (HR)
Aby motywować innych, sami musimy mieć motywację.
Richard Denny
  • Co motywuje ludzi?
  • Jaki jest Twój sposób zarządzania?
  • Czy potrafisz skutecznie się komunikować?
  • Czym charakteryzuje się efektywny zespół?
  • Jak zbudować silną organizację?
  • Do czego potrzebujesz pewności siebie?

Drukowany impuls do działania!

Marzeniem każdego menedżera jest zarządzanie pełnym entuzjazmu do pracy zespołem, składającym się wyłącznie z zadowolonych z życia ludzi. Zespołem zgranym i lojalnym, który nigdy nie działa na szkodę firmy, kolegów czy wreszcie nas - szefów. I choć trudno w to uwierzyć, Twój aktualny, apatyczny i lekko rozleniwiony dział od tego wymarzonego różni się tylko jednym - poziomem motywacji!

To, czy pracownik wykazuje maksimum zaangażowania, czy nieustannie próbuje wymigać się od pracy, albo - co gorsza - wyznaje zasadę "Czy się stoi, czy się leży - dwa tysiące się należy", zależy właśnie od tego, w jaki sposób i z jaką skutecznością używasz narzędzi motywacyjnych. Twoim głównym celem powinno być wzmocnienie pozytywnych zachowań pracowników, bo właśnie to pozwoli na osiągnięcie większej efektywności Twojego zespołu. Łatwo powiedzieć? I prawie tak samo łatwo wykonać! Musisz tylko poznać kilka podstawowych zasad i zacząć czerpać korzyści z dobrze zarządzanego zespołu.

  • Teoretyczne podstawy motywacji.
  • Różne style zarządzania.
  • Delegowanie uprawnień.
  • Podstawy skutecznej komunikacji.
  • Teorie wzmocnienia i modyfikacji zachowań.
  • Motywacja pozytywna.
  • Zespołowe podejmowanie decyzji.
  • Grupy zadaniowe.
  • Znaczenie kultury organizacji.
  • Budowanie siły organizacji.