Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

MS Office 2003 PL w biznesie. Tom I i II

tytuł polski: MS Office 2003 PL w biznesie. Tom I i II
tytuł oryginalny: MS Office 2003 PL w biznesie. Tom I i II
data publikacji: 13.11.2006
ISBN: 83-246-0545-2
EAN: 9788324605453
format: B5
ilość stron: 1272
okładka: miękka
dodatki: 2 CD

MS Office 2003 PL w biznesie. Tom I i II

Cena: 197 zł
produkt dostępny
Komputer w biurze

Poznaj możliwości zastosowania pakietu MS Office

Pakiet Microsoft Office to jedno z podstawowych narzędzi informatycznych wykorzystywanych we współczesnych firmach. Znany i rozwijany od lat zestaw aplikacji biurowych zyskał ogromne grono użytkowników. Chyba trudno dziś wyobrazić sobie działanie biura bez możliwości przygotowania pisma w Wordzie, zestawienia wydatków w Excelu czy też prezentacji produktów w programie Power Point. Jednak MS Office oferuje znacznie więcej, niż tylko możliwość tworzenia zwykłych dokumentów tekstowych i prezentacji oraz przeprowadzania prostych obliczeń.

Dzięki książce "MS Office 2003 PL w biznesie. Tom I" poznasz jedną z aplikacji wchodzących w skład pakietu -- arkusz kalkulacyjny Excel. Dowiesz się, jak za pomocą Excela przygotować faktury VAT, oferty, dowody sprzedaży i inne dokumenty przydatne w przedsiębiorstwie. Nauczysz się korzystać z funkcji i formuł oraz przeprowadzać obliczenia matematyczne. Przeczytasz o narzędziach, za pomocą których można wykonywać analizy statystyczne, tworzyć wykresy i zabezpieczać elementy arkusza przed przypadkowymi zmianami.

  • Oferty cenowe i dowody sprzedaży
  • Rachunki i faktury VAT
  • Obliczanie odsetek
  • Tworzenie kalendarzy
  • Analiza danych za pomocą modułu Solver
  • Rejestrowanie i uruchamianie makropoleceń
  • Tabele przestawne i wykresy przestawne
  • Prognozowanie
  • Ochrona danych

Czytając książkę "MS Office 2003 PL w biznesie. Tom II" nauczysz się wykorzystywać aplikacje wchodzące w skład tego pakietu do wykonywania różnych zadań związanych z Twoją pracą. Dowiesz się, jak profesjonalnie przygotować oferty, umowy i korespondencję seryjną, tworzyć prezentacje multimedialne i gromadzić dane w bazie Access a także, jak stworzyć profesjonalną wizytówkę, która pomoże Ci zaistnieć w świecie biznesu. Poznasz sposoby zarządzania pocztą elektroniczną, kontaktami i zadaniami za pomocą MS Outlook oraz dowiesz się, jak wykorzystać zaawansowane możliwości pakietu MS Office do zautomatyzowania najczęściej powtarzanych czynności.

  • Projektowanie dokumentów przeznaczonych do druku
  • Korespondencja seryjna
  • System dokumentacji kadrowej
  • Tworzenie prezentacji
  • Wstawianie elementów graficznych i dźwiękowych do slajdów
  • Obsługa poczty elektronicznej
  • Zarządzanie zadaniami i planowanie spotkań za pomocą MS Outlook
  • Wyszukiwanie i edycja danych w bazie

Usprawnij swoją pracę wykorzystując do tego
nowoczesne narzędzia informatyczne.