Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu

tytuł polski: Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu
tytuł oryginalny: Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu
data publikacji: 14.12.2010
ISBN: 978-83-246-3122-3
EAN: 9788324631223
format: A5
ilość stron: 160
okładka: miękka

Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu

Oszczędzasz: 7,40 zł
Cena: 29,60 zł
produkt dostępny
E-biznes | Marketing

Sprawdź drugie i rozszerzone wydanie książki   >>



W sieci słów, zdań i stron WWW

  • Skuteczne teksty użytkowe dla Internetu
  • 30 ćwiczeń z zakresu tworzenia treści internetowych
  • Dziennikarstwo internetowe, e-mail marketing, googlewriting i e-PR
  • Kluczowe umiejętności webwritera

"Słowa, słowa, słowa" — odpowiada Hamlet na pytanie Poloniusza o to, cóż młody książę jest łaskaw czytać. Podobnie zareaguje dzisiejszy internauta, gdyby przeegzaminować go ze stopnia zapamiętania treści znalezionych w sieci. Co zrobić, by teksty na Twojej witrynie oraz Twoje e-maile przykuwały uwagę odbiorcy? Kiedy zadbać o to, by zarówno ludzki wzrok, jak i oko mechanizmów pozycjonujących spojrzały łaskawie na Twoją stronę? Jak ująć w słowa Internet i schwytać uwagę czytelnika?

Internet wykorzystuje siłę słowa, podobnie jak prasa czy książki. Jednak badania dowodzą, że treści internetowe czytane są zupełnie inaczej. Internauta to nie czytelnik, a raczej "niecierpliwy przeglądacz" i "zaawansowany klikacz". Jaki wniosek płynie z tego dla Ciebie? Ano taki, że skoro chcesz zatrzymać internautę na dłużej na Twojej stronie, wywrzeć na niego wpływ czy stworzyć skuteczny przekaz reklamowy, musisz nauczyć się webwritingu. Zapoznanie się z tą dziedziną jest niezbędne, jeśli chcesz pisać dobre teksty dla Internetu — czyli inaczej teksty użytkowe: zwięzłe, rzeczowe, przejrzyste, czytelne, hipertekstowe i konwersacyjne.

Konkretne rady i praktyczne ćwiczenia:

  • Jak samodzielnie przeprowadzić badania eye tracking?
  • Czym powinny charakteryzować się dobre teksty internetowe?
  • W jaki sposób wzbogacać treść o linki uzupełniające i rekomendujące oraz elementy multimedialne?
  • Kiedy e-mail perswazyjny jest naprawdę skuteczny?
  • Jak pisać teksty dziennikarskie dla Internetu: flash, news agencyjny, news prasowy?
  • Jakie teksty reklamowe są odpowiednie dla Google’a?

 


blog autorki: poradnikpisania.wordpress.com