Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

MS Office XP/2003 PL w biurze i sekretariacie. Tom I i II

tytuł polski: MS Office XP/2003 PL w biurze i sekretariacie. Tom I i II
tytuł oryginalny: MS Office XP/2003 PL w biurze i sekretariacie. Tom I i II
data publikacji: 18.08.2006
ISBN: 83-246-0542-8
EAN: 9788324605422
format: B5
ilość stron: 1424
okładka: miękka
dodatki: 2 CD

MS Office XP/2003 PL w biurze i sekretariacie. Tom I i II

Cena: 186,99 zł
produkt dostępny
Komputer w biurze

MS Office XP/2003 PL -- cała firma na Twoim biurku

MS Office w wersji XP oraz 2003 PL jest znacznie lepszy niż jego poprzednicy. Znajdziesz tu bardziej przejrzystego Excela, w którym poprowadzisz księgowość i rejestrację czasu pracy. W nowym Wordzie przygotujesz e-ankietę i estetyczną wizytówkę i będziesz łatwiej operować obiektami rysunkowymi. PowerPoint ożywi każdą Twoją prezentację i sformatuje tekst tak, jak chcesz. A nowy Outlook to już nie tylko skrzynka pocztowa, ale też sprawny organizator Twojego czasu pracy.

Myślisz "Prezentacja" i PowerPoint daje Ci gotowy projekt. Zamiast dzwonić do księgowej, sięgasz po Excela. Na pytanie "Czy mam jutro czas?" odpowiada Ci Outlook. A pisma przygotowuje Twój redaktor Word. Poznaj bliżej swoich nowych pracowników. Dowiedz się, jak wydawać im polecenia i zapytaj, co jeszcze mogą dla Ciebie zrobić. Opanuj obsługę pakietu MS Office XP/2003 PL.

Excel:

  • dokumenty księgowe: rejestr należności i zobowiązań, faktury VAT, rozliczenia dewizowe,
  • rozliczanie wyników sprzedaży i kosztów paliwa,
  • tworzenie cenników i ofert,
  • bardziej i mniej znane funkcje Excela.

Word:

  • korzystanie z gotowych wzorów umów o pracę, zlecenia i o dzieło,
  • gotowe szablony: wizytówka, zaproszenie, naklejka samoprzylepna,
  • indywidualizowanie listów wysyłanych do wielu osób: korespondencja seryjna,

PowerPoint:

  • animacje i obiekty rysunkowe w prezentacji,
  • gotowe tła i rozkłady tekstu na slajdach,
  • sposoby wyświetlania prezentacji,

Outlook:

  • ustawianie kont pocztowych,
  • organizowanie czasu pracy: kalendarz i przypomnienia o ważnych terminach,
  • opracowanie graficzne wiadomości: papeterie, kolory, czcionki, podpisy.

Dlaczego warto się przestawić na nową wersję MS Office?
Nawet duże firmy rozwiązują większość problemów finansowych w Excelu. Korzystając z Worda XP/2003 PL, nie będziesz musiał płacić za projektowanie firmówek. Dobrze przygotowanej prezentacji w PowerPoincie pozazdroszczą Ci nawet profesjonalni graficy komputerowi. A systematycznie prowadzony Outlook nie pozwoli Ci zapomnieć o ważnych sprawach. Nie myśl więcej o czasach, kiedy komputer był maszyną do pisania i kiedy musiałeś wyrywać sobie włosy z głowy, aby zmusić go do współpracy.

  • Twórz dokumenty z elementami grafiki: plikami WordArt, autokształtami i znakami wodnymi
  • Buduj w Wordzie bazy kontaktów i automatycznie adresuj koperty i pisma
  • Wprowadź system obsługi pism wchodzących i wychodzących
  • Opracowuj animowane, dźwiękowe i dobrze rozplanowane prezentacje na slajdach
  • Włączaj do prezentacji zdjęcia, schematy i rysunki
  • Sprawnie korzystaj z książki adresowej Outlooka,
  • Planuj w Outlooku zadania dla siebie i współpracowników,
  • Poznaj bliżej formuły i funkcje Excela,
  • Przygotuj system korespondujących ze sobą dokumentów rozliczeniowych.