Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie II

tytuł polski: Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie II
tytuł oryginalny: The Sales Bible: The Ultimate Sales Resource, Revised Edition
autor: Jeffrey Gitomer
tłumaczenie: Agnieszka Czardybon, Jarosław Dobrzański
data publikacji: 18.06.2010
ISBN: 978-83-246-3188-9
EAN: 9788324631889
format: 158x235
ilość stron: 416
okładka: miękka

The Sales Bible: The Ultimate Sales Resource, Revised Edition

Jeffrey Gitomer

Cena: 67 zł
produkt dostępny

Tłumaczenie: Agnieszka Czardybon , Jarosław Dobrzański

Sprzedaż

Książka jest wznowionym wydaniem "Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie II"

Sprawdzone techniki zwiększania sprzedaży i zdobywania lojalnych klientów

  • Rozmowy z klientami i prezentacja towarów
  • Zarządzanie kontaktami z klientami
  • Przygotowywanie przekonujących ofert

Sprzedaż - podstawa działalności większości istniejących dziś firm - nie jest łatwym procesem. Bardzo często handlowcy sądzą, że do przekonania klienta wystarczy stos folderów, kilka slajdów i nieprzerwany potok słów. W przeważającej większości przypadków w odpowiedzi usłyszą jedynie krótkie "nie, dziękuję". Na proces skutecznej sprzedaży składa się wiele czynników. Każdy z nich należy uwzględnić przygotowując się do spotkania z klientem i późniejszej współpracy z nim. Handlowanie to sztuka, której opanowanie zapewnia sukces.

Książka "Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży" to poradnik przeznaczony dla wszystkich pracowników działów sprzedaży. Jej autor Jeffrey Gitomer, uznany autorytet w dziedzinie sprzedaży i obsługi klienta, opisuje najlepsze praktyki prowadzące do zwiększenia poziomu sprzedaży, pozyskiwania nowych klientów i utrzymywania istniejących. Czytając tę książkę, poznasz sekrety prowadzenia rozmów z klientami, prezentowania towarów i składania ofert. Dowiesz się, jak rozwiewać wątpliwości klientów, przekonywać ich do zakupu produktów i utrzymywać kontakty z tymi, którzy już się zdecydowali na dokonanie transakcji.

  • Zasady pracy handlowca
  • Kształtowanie umiejętności zadawania pytań
  • Sztuka autoprezentacji
  • Przedstawianie oferty
  • Negocjowanie z klientem
  • Obsługa klienta po procesie sprzedaży
  • Nawiązywanie nowych kontaktów

Jeśli chcesz odnieść sukces w sprzedaży, przeczytaj tę książkę.